وبلاگ دیجیتال مارکتینگ

امیر محمد نادری مشاور دیجیتال مارکتینگ

وبلاگ دیجیتال مارکتینگ

امیر محمد نادری مشاور دیجیتال مارکتینگ

آموزش ادمینی یا مدیریت پیج اینستاگرام

سینا حسینی | دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۱:۴۰ ق.ظ | ۰ نظر

آموزش امروز بسیار کاربردی و هیجان انگیز است زیرا ما میخواهیم آموزش حرفه ای ادمین شدن در اینستاگرام را به شما بدهیم. هر فردی میتواند یک ادمین باشد اما داشتن یک پیج پربازید و کاربردی به یک مدیر فعال و خلاق نیازمند است. پس ما به شما کمک میکنیم کسب و کار خود را رونق دهید و تبدیل به یک مدیر حرفه ای شوید.

کار اصلی ادمین اینستاگرام چیست؟ آیا درآمد خوبی دارد؟ آموزش ادمینی اینستاگرام

این کار یک شغل پردرآمد به حساب می آید زیرا شما بدون خارج شدن از منزل و فقط از طریق یک سیستم یا گوشی میتوانید با رعایت یکسری از قوانین و شرایط کسب درآمد کنید.
همه ما ممکن است ساعت ها بی هدف درون شبکه های اجتماعی مشغول نگاه کردن عکس ها و مطالب باشیم و بارها این موضوع فکر ما را مشغول کرده باشد که چطور افراد دیگر میتوانند به راحتی کسب درآمد کنند اما ما نمیتوانیم. ما به شما آموزش میدهیم که چطور شما نیز از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنید.

همانطور که همه ما میدانیم بیش از یک میلیارد حساب در شبکه اجتماعی اینستاگرام وجود دارد و ادمین به کسی میگویند که یک پیج یا بیشتر را مدیریت میکند. 

پروفایل ها نیز میتواند خصوصی، عمومی و یا تجاری باشد و مهم است که ادمین همه نوع اکانت را شناخته و بهترین آنها را مناسب با نیاز خود انتخاب نماید.

اما ادمین ها یکسری وظایف اصلی نیز دارند که باید به طور دقیق انجام شود.حال شما به عنوان یک ادمین باید چه کارهایی را انجام دهید؟

وظایف ادمین اینستاگرام

  1. گذاشتن استوری(شما باید به عنوان یک ادمین شناسایی کنید که چه ساعت هایی بازدیدهای استوری های شما بیشتر است و در آن ساعت ها استوری بگذارید. و بسیاری نکات دیگر که باید در خوص استوری ها رعایت نمایید)
  2. منتشر کردن فیلم و ویدیو(در ادامه در مورد اینکه چگونه باید پست و فیلم بگذارید که موثر باشد با شما صحبت خواهیم کرد و میگوییم چطور باید این نکات را یاد بگیرید)
  3. پاسخگویی به کامنت ها(یک ادمین خوب سعی میکند به کامنت ها پاسخ دهد و با افراد ارتباط برقرار کند)
  4. بالابردن اعضای پیج، یک ادمین باید بتواند از روش های مختلفی مانند هشتگ گذاری، کامنت گذاری و… اعضای پیج را بالا ببرد.
  5.  صبر و تحمل زیاد، یک مدیر باید صبور باشد و با حوصله زیاد سوالات کاربران که در قالب دایرکت، کامنت و …  را به خوبی جواب دهد . کامنت های منفی و توهین آمیز را پاک کند بدون اینکه عصبانی شود.
  6. پاسخگویی به دایرکت ها، مخصوصا اگر شما یک پیج کاری داشته باشید باید به دایرکت ها پاسخ دهید تا افراد را تبدیل به مشتری کنید. همچنین باید سعی کنید محصولات و خدمات خود را برای افراد شفاف سازی نمایید.
  7. حفظ امنیت پیج، شما به عنوان یک ادمین باید بتوانید امنیت پیج را برقرار کرده و حتی الامکان مانع هک شدن پیج از طرف دیگران شوید.
  8. خلاقیت در تولید محتوا، یکسری قوانین برای تولید محتوای متنی و ویدیویی وجود دارد که حتما باید رعایت شود.
  9. آشنایی با روش های تبلیغ، یکی از روش هایی که باعث جذب فالوور میباشد تبلیغات است پس باید تمامی روش های تبلیغ را بیاموزید.
  10. و دیگر موارد اینچنینی

 

چطور تبدیل به یک ادمین حرفه ای شویم؟

 

حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چطور میشود تمام موارد بالا را آموخت. همانطور که میدانید مواردی که مطرح شد به همین سادگی ها قابل انجام نیستند. برای مثال تنها پست و استوری مهم نیستند اینکه چه زمانی چه نوع پستی را منتشر کنید، یا از چه هشتگ هایی استفاده نمایید و… همگی مستلزم آموزش میباشد. اما چگونه میتوان آنها را آموزش دید؟

 

 

آموزش رایگان در زمینه ادمینی اینستاگرام

حال میخواهیم در مورد نحوه کار این شرکت با شما صحبت کنیم. ک شرکت در زمینه بازرگانی میباشد که لباس های اروپایی وارد کشور میکند و اکنون مشتریان زیادی در سراسر کشور دارد. لباس هایی که توسط این شرکت وارد میشوند مورد استقبال مردم بوده،زیرا این لباس های اصل که دارای شناسنامه نیز هستند با قیمت مناسب به فروش میرسند.

در واقع از زمان شروع همکاری با این شرکت هم یک شغل جدید پیدا کرده اید که در ساعت های بیکاری میتوانید آن را انجام دهید هم میتوانید به کمک آموزش ها به یک ادمین حرفه ای تبدیل شده و در کنار این شغل ادمینی پیج های دیگر را نیز قبول کنید.

 پس اگر یک شغل ساده و بی دردسر میخواهید بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش بازاریابی

 که علاوه بر قوانین و اصول اینستاگرام راه های افزایش فروش و همچنین بازاریابی را به شما آموزش میدهند. پس شما نیز این فرصت را از دست ندهید. زیرا نمیتوانید جایی را پیدا کنید که تمام این آموزش ها را به صورت حرفه ای و کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهند. همچنین این کارشناسان تا زمانی که شما به فروش بالا نرسیده اید به شما کمک خواهند کرد و عملکرد شما را به طور مداوم بررسی میکنند. پس به شماره بالا پیامک بزنید و کار آموزش حرفه ای ادمین شدن در اینستاگرام را با کارشناسان ما تجربه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی